maandag 24 mei 2010

Steeds een beetje fraaier

Toen we bijna drie jaar geleden de boerderij kochten, was het niet mogelijk de gehele oppervlakte van het erf te bezichtigen. Vooral aan de Noord-Oostkant was er geen doorkomen aan door de metershoge brandnetels, bramen en losliggend puin.
Nu we besloten hadden ons verder op het verfraaien van het Wolvennest te richten, en omdat we weer een groep Leidse studentes verwachtten met Pinksteren, is Ca (onder aanmoediging en morele steun van Lies uiteraard) met frisse moed aan het ruimen geslagen. Kruiwagens vol humus, gebroken leisteentjes en puin zijn versleept.
Overal kwamen betonnen randen en plateaus tevoorschijn! Fraaie natuurstenen werden onder de lekke dakgoten van de grange geplaatst, zodat het hemelwater voorlopig geen diepe geulen meer kan maken. Als we toe zijn aan het opknappen van dit deel van de hooischuur, dan kunnen de werklui er prima bij!

2 opmerkingen:

marieke + gerda + marijn zei

Ik ben heeelemaaal niet jaloers. ;-)

La Maison zei

Een late reactie op je post maar we zijn net terug en je bent de eerste waar ik op reageer. Je hebt ook een apart plekje bij me want door jou ben ik met het bloggen begonnen en ik beleef er heeeeel veel plezier aan. Jullie Franse droom ziet er geweldig uit en het is toch leuk dat je zoveel kunt veranderen in een paar jaar. Wij hebben twee heerlijke maanden gehad en hebben niets geklust, ja in de laatste week ging Jacques verwoed een paar slechte planken op de zolder te lijf, maar verder hebben we genoten van het Franse landleven.
groetjes
Hermine